تحصیل در هلند

هر آنچه که باید در مورد تحصیل در هلند بدانید

تحصیل در هلند

هر آنچه که باید در مورد تحصیل در هلند بدانید

  • ۱
  • ۰

آزمون زبان

مدرک زبان مورد نیاز برای تحصیل در دانشگاه‌های کشور هلند چیست؟

 

اگر تصمیم به گرفتن پذیرش تحصیلی در دوره های کارشناسی یا کارشناسی‌ارشد در کشور هلند گرفته‌اید، شاید تمایل داشته باشید برای شروع یک سوال از خود بپرسید: "آیا شرایط من برای تحصیل در بهترین دانشگاه‌های دنیا مناسب است؟"

 گام اول برای تحصیل در دانشگاه‌های اروپا، داشتن مدرک بین‌المللی زبان است که این مدرک می‌تواند آیلتس، تافل یا مدرک زبان انگلیسی کمبریج باشد. البته در برخی از دانشگاه‌های هلند رشته‌های متعددی به زبان هلندی تدریس می‌شوند، بنابراین قبل از تصمیم‌گیری شرایط رشته تحصیلی در دانشگاه مورد نظر را خوب بررسی کنید.

 پس از تلاش زیاد برای دستیابی به نمرات بالا در آزمون زبان انگلیسی، بسیاری از دانشجویان می خواهند بدانند که نمرات زبان انگلیسی آنها از طرف چه دانشگاه‌هایی و برای چه مقطع تحصیلی مورد قبول قرار می‌گیرد و نگران هستند که آیا آنها به اندازه کافی برای ورود به بهترین دانشگاه‌های جهان خود را آماده کرده‌اند؟

در پاسخ به این سوال باید نگاهی به جدول زیر بیندازیم.

 

 
مدارک مورد نیاز مقطع تحصیلی

حداقل نمره آیلتس 6.5

حداقل نمره تافل 92

آزمون کمبریج 170 , CAE C

  دبیرستان تا کلاس دوازدهم کارشناسی

GRE/GMAT

اجباری نیست

کارشناسی چهارسال کارشناسی‌ارشد

حداقل نمره آیلتس 7

حداقل نمره تافل 100

research proposal

CV

MSc or MA  دکترا

 

با مطالعه این جدول مشخص می‌شود نمرات مورد نیاز آزمون زبان انگلیسی برای مقاطع تحصیلی مختلف در دانشگاه‌های هلند چیست. البته گفتنی است که برخی از دانشگاه‌های کشور هلند نمره 5 را نیز در آزمون آیلتس را قبول میکنند مانند Holland international study center ولی همچنان لزوم بر داشتن نمره 6.5 در بین دانشگاه های این کشور عمومیت دارد. 

  • ۹۸/۱۲/۲۰
  • kasra sh

آزمون زبان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی